Kızlar öncelikle herkese iyi pazarlar🌸 Bir hafta önce ailecek covid atlattık. Bebeğim 5,5 aylık ve bu ay içinde ikinci doz rota & menenjit aşımız var. Bebeği covid olupta bu aşıları yaptıran oldu mu? İnternette bağışıklığı etkilediği için rota tehlikeli yazıyor da anlamadım. Doktorumuzada sordum şimdi ona göre yarın götüreceğim fakat sizden de deneyimlerinizi almak istedim.. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim