Egenin_annesiyim Anneler 6 aylık oğlum var yanakları yanık yaraları gibi su topluyor doktor egzama dedi kaç krem denedim ama geçip tekrar başlıyor bebeği böyle olan var mı
AyseguLena Canım benimde bebeğimin kolunda vardı, doktorumuz bepanthol sensiderm kremini verdi kullandım ve 1haftada geçti. Aynı şekilde arkadaşımda kızında denedi ve geçti. Kullanmadıysan bi dene derim. 😇