mustafayamaninannesi Sorum başlıkta kızlar sinüzitim var kendimi bildim bileli 2018 de sinüs kisti ameliyatı olmuştum senede bir 2 gene yoklar yarın dr a gidicem sütü sağarak veriyorum dökmem mi gerekir acaba hamileyken de 26. Haftamda kullanmıştım dr umun yazmasıyla
TospikOglusum mustafayamaninannesi ben dişim iltihaplandiginda kullanmıştım .emzirip dişçiye gitmiştim 4saat emzirme ilacı kullanınca dedi zaten ek gıda aliyodu dediği gibi yaptım hiçbir sorun olmamisti
mustafayamaninannesi ftmgz teşekkür ederim canım cevabın için sezeryan sonrasında kullanmıştım ama içerik olarak farklı mıdır bilemedim 💙
mustafayamaninannesi DefneRana3881 aynen hamileyken augmentin kullanmıştım bende canım sağlık ocağı dr u yazmak istemedi doğum dr um da klinikteydi yazamamıştı bana covid olmayasın senin bi çok hamile hastan var covid olan bi belirtisi olmayan demişti hamile emziren annelere antibiyotik önermiyorum demişti zor bela doğum dr um kullanabilirsin dedi diye yazdırmıştım şimdide gitsem aynı şekilde olacak zora koşucak halbuki önündeki ekrandan hastalıklarımı da görebiliyor dök der muhtemelen sütü güvenemedim sormak istedim teşekkür ederim canım 💙🙏🏻
Rojdaa Valla mecbur kullanıyordum çünkü bronşit ve sinüzitim var eğer antibiyotik almazsam 1 ay yerden kalkamıyorum. Yoksa öbür türlü uyuyamam öksürükten. Tabii doktor veriyor ilacı emzirdigimi de söylüyordum.
mustafayamaninannesi TospikOglusum benimki de ek gıda alıyor dişi çıkıyor reddetme döneminde bende içtikten sonra sağarım 4 saat sonra mama alıyor zaten anne sütüyle de
Mavi666 mustafayamaninannesi doktor ilacı yazıyorsa içebilirsiniz, ben emzirirken kullandım hafif bir ilaç verdi. Daha önce antibiyotiğe alerjiniz vs olduysa mutlaka söyleyin doktorunuza.