Gnll Hanımlar bebeğim 9 aylık emziriyorum ama saçlarımda cok beyazladi boyamak istiyorum ama bir yandan korkuyorum bebeğime zararı olur diye acaba organik boya kullansam yada aranızda kullanan oldu mu
Evrim1906 Gnll oğlum da kırkım çıktı hemen boyadım sıkıntı yaşamadım şimdi 26 haftalık hamileyim 2 hafta önce boyadım canım sonra kontrole gittim sıkıntı olmadı çok şükür bence boyaya bilirsin
efe15 Kaç kez boyadım, hatta gebeyken bile. Kendi saçım kumral, hamileyken sarı, şimdi siyah kullanıyorum. O zamanlar 15 günden bir diplerini boyardım, şimdi iki ayda bir falan siyaha. Yine de doktorunuza danışın isterseniz.