Kızlar yazın evde birkaç karınca gördüm ellemedim. Giderler diye. Bunlar yuva yapmışlar. Şimdi önünü alamıyorum. Ufak bebeğim var , çok korkuyorum. Ne yaptıysam kurtulamadim. En ufak bişey bıraksam hemen basıyorlar bin tane. Iki üç tane yere yuva yapmislar. Çocuğun bezini bile bıraksam hemen geliyorlar. Artık tiksindim. Duvardan ıslak mendil ile silerken de düştüm az önce.sinir krizi geçirdim. Allah rızası için kurtulan varsa bir akıl versin yoksa kafayı yiycem. Mutfakta banyoda salonda heryerde sıra ile geziyorlar. Her gördüğümde siliyorum ıslak mendil ile ama tukenmiyorlar. Gerçekten artık ben tükendim 😥😥😥😥😥😥😥😥😓😓😓😓😓😢😢😢😢😢