Elifinannesii_ Anneler kızımın göbeği kanamış zıbınında 3-4 damla kan vardı. Normal mi acaba ? Yarın doktor kontrolümüz var.
mehmel54 Elifinannesii_ normal benimde olmuştu zamanla düştü sarı krem sürdüm tamamen düştü bi süre sonra temiz tutmanız yeterli