Kizlar 4. ayda kizim sağlık ocağında 6.250 çıktı kıyafetlerle onları düşünce 6 kilo dedik. 5. Ayda doktor kontrolünde yine 6.100 kilo çıktı kiyafetsiz olarak ama evde ben kucağıma alıyorum kiyafetsiz 6.500 çıkıyor dünden beri deniyorum her türlü 6.500 çıkıyor kilo almaması zaten cok tuhaf gelmişti ek gıda almıyor sadece mama ama beslenmede sıkıntı yoktu. Doktorda ki tartinin yanlış çıkma ihtimali var mı görünürde de biraz da olsa aldığı belli yani sıkıntı yaptım iki gündür basina gelen var mı ?