Merhaba arkadaşlar. Kizm bir aylık oldu göbeği 1.haftada düştü ama göbeği sürekli ıslak ve kıyafetine iltihap gibi bişe değiyor doktor granulom olabilir aylık muayenede bakarız dedi. Daha 10 gün var sizce sıkıntı olur mu ozamana kadar ciddi bişe mi granulom. Lütfen bilgisi olan yazsın