Şöyle biz 4uncu ayda ek gıdaya başladık doktor kontrolünde. Yani küçük tadimlar meyve suları yoğurt pureler vs.
Şuan kahvalti ve öğleden sonra yemek veriyorum. Ama sanki doymuyor gibime geliyor doktorumuz iki öğün yeter dedi ama.hic uyumuyor sürekli memeye kalkıyor. Yemekten sonra bile emiyor. O yüzden sordum hanımlar hakkinizi.helal edin kafam karıştı ara ara meyve de mi versem ya da akşam yatmadan önce birşey daha mi yedirsem.diye düşünüyorum