Oğlum 11 ay 21 günlük yaklaşık 3. Haftadır böyleyiz gece uykularında kendini ordan oraya atiyor ve minik minik ağlıyor gündüz uykuları berbat iki uyku yapıyor max 45 dakika.Karni mi doymuyor uyku gerilemesi mi var nedir bu. Yaşadığımız inanın bütün gece hiç uyumuyorum😭 üşüdü mu diyip örtüyorum terledi mi acaba diyip açıyorum mama yapıyorum su. Veriyorum kucağıma alıyorum havlu ısıtıp karnına koyuyorm tetagil sürüyorum yok asla derin uykusu yok bebekliginden beri gece uykuları çok güzeldi noldu böyle birden 😢😢var mı yaşayan şunu yaptım çare oldu diyen??