Didem11 Kızlar haftaua bebeğimle uçak yolculuğu yapacağim aşırı stres oldum. 4.5ayliik. koltuk tercihi en ön koltuk 1-A cam kenarini alayım yoksa iki üçüncü sıralar cam kenarımi alayım ..deneyimli olanlar bilgi verebilir mi ..1-A Koltuk ekstra diz mesafeli oluor en ön ama kötü bir yani olabilir mi deneyen varmı daha önce hiç denemedim
Krgztuba Didem11 20aylık bebekle 6kez ucak yolculuğu yapan biri olarak söyluyorum hep ortalarda kanata yakın yer veririyolar yan iki koltukta hep boş oluyor ucak cok dolu olmazsa boş bırakıyolar… ama en önden almak isterseniz 30tl fazladan öfeyip değiştirebilirsiniz
luckymom77 Didem11 ben bugün deneyimledim, cam kenarına oturtuyorlar anneleri, birde bebeginiz adına bilet kestirmeniz gerekiyor, onun haricinde bebeginiz uçak hareket edince uyuya kalırsa cok rahat edersiniz korktugunuz gibi olmaz umarım
JollyRose Didem11 Biz 1 aylıkken yaptık. Normal ara koltukta. Uçak inerken ve kalkarken bebeğin burnunun açık olmasına dikkat edin. Otribebe ile temizledim ben uçağa binmeden. Bir de basıncın kulaklarını rahatsız etmemesi için iniş ve kalkışta emzirin. evet mesafeli olursa daha rahat edersiniz
Kuzeybabyy Didem11 ön sırayı tavsiye etmem çünkü bebek çantasını alıp yukarı koyuyolar ön sıra olduğu için ikinci veya üçüncü sırayı tavsiye ederim
iamthed Biz koltuk seçimi yapmadık hiç. Ama check in esnasında bebekli olanları hep aynı bölgede yerleştirdiklerini farkettim. Eğer imkan varsa çevrelerini boş bırakıyorlar, gürültü aynı bölgede yoğunlaşsın diye sanırım
Didem11 iamthed Ben ama secim yapabilmek için esnek paket bilet alıyorum seçim hakkım var onedenle meraknettim. En birinci sıra daha mı iyi olur acaba die
Anonim11 Didem11 ilk sıra rahat olur alabileceksen,ilk çıkan sen olursun ama arkalarda da rahat oluyorum ben,üstelik bebeğin daha küçük hareketli değil. 2. 3. Sıra da olabilir
Didem11 luckymom77 bebeğin adına bilet kestirmek nasıl oluyor bileti aldım zaten şuan online. Bebekler ücretsiz degilmi
Didem11 luckymom77 luckymom77 birde bebek arabası olcak onasil oluyor… Bebek arabası ile uçağın merdivenine kadar gidiliyormi nasıl oliio
Olric11 Didem11 check in yaparken bebekli olduğumuz için koltuk seçimini görevli yaptı ön taraf cam kenarıydı genelde bebekli anneler öndeydi ilk tecrübemizdi oğlumun en asi dönemleri ve kolik bir bebek ile uçtuk ilk 40 dk uyudu şükür 🙏 ama son 10 dk kala çıldırdık diğer bebeklerin ağlaması etkili oldu tabi
Elifmoms Didem11 4 5 6 gibi sıraları alın derim daha rahat ben en önde de uçtum bu sıralar daha rahat zaten bebekli anneleri cam kenarına veriyorlar hep. Bir de stres yapacak bir şey yok inanın benimki 2 yaşında doğdugundan beri 4 5 ayda bir uçtuk bir problem yaşamadık 😃 hatta yazın biri 6 aylık diğeri 30 aylık 2 bebeyle tek başıma ucacagım sanırım hiç stres yok 🙈 rahat olursanız öyle geçiyor inanın
luckymom77 Didem11 bende bilmiyordum havalanında yardımcı oldular kimligi ile, bebek arabasına gelince ucaga kadar bebek arabasıyla gidiyosun kabin memurları alıyorlar ucagın orada , ucak iniş yaptıgındada uçağın cıkış kapısının oraya bırakıyorlar direk bebegini koyup bagaja yöneliyorsun