Mutlu pazarlaaar güzel anneler. Nasılsınız? 😍
Bebeğiniz şuan konuşabiliyor olsaydı size ne derdi? Ya da ilk kime ne demek isterdi?
Benimkiler;
2,5 yaşındaki oğlum : Anne hasta değilim, terlemedim, öksürmüyorum. Y e t e r b e n i b i s a l
4,5 aylık kızım : emmicem işte emmicem ıykk istemiyorum #memelerkapatılsın