ftmakblci Herkese merhaba bebeğim 4 Aylık 14 günlük kafa çap 41 Sizin bebeklerinizin ayı ve kafa çapı kaç acaba ? Bu kafa çapının kaç olması lazım aylara göre bilen varsa yazar mı rica etsem ?
Gryffindor ftmakblci Oğlumun 44.5 di ama büyük dedi doktorumuz. Ben de büyüklüğü takıyorum ama sorun yok dedi. Yani sizinki de normaldir bence
ftmakblci Lidya-t İnternetten bakıyorum ve araştırıyorum burdaki annelere de sormak istedim. Sende zahmet olmazsa laf kalabalığı yapma lütfen.
ozr42 Gryffindor Merhaba üstünden baya zaman geçmiş herhangi bir sorun yaşadınızmı oğlumunda kafası 44.2 çıktı 4 aylığız. Sağlık ocağı sorun yok dedi ama içim rahat değil bir doktora götüreceğim.
Gryffindor ozr42 Merhaba, hayır bir sorun olmadı çok şükür. Ama ben de doktoruna danışmıştım o da bir sorun görmemişti. Siz yine de sorum eminim o da her şey yolunda diyecek. ♥️