Deletedmom896 Deletedmom78654 En mantıklısı ve hesaplısı otel ödemenin yaza kalmaması daha konforlu emin ol
Kelebeklerdeniz23 Deletedmom78654 merhaba hangi tarih için kaç gün ne kadar ödediniz rica etsem 🙏 ben de düşünüyorum bu sene otel tatili ama fiyatlar çok uçmuş ya
Milagrosoreiro Deletedmom78654 Ben de İsveç’te yaşıyorum canım.Baktım şimdi güzel otel ama Antalya aşırı sıcak geliyo bana 😁
Deletedmom78654 Milagrosoreiro ya ben adanaliyim , sıcağın ana vatanından 😁😁 o yüzden seviyorum ben 😀😀
Deletedmom78654 Deletedmom896 beklemek sıkıntılı 😀 diğer türlü tutuyordum hemen geliyordu zaman şimdi daha çok var 😀
ikizlerinannesi2985 Deletedmom78654 yaa ben de bu yaz yapmak istiyorum. Balkonum full güneş gördüğü için de üşümezler diye düşünüyorum da, mayo bez kullanıyor musunuz şişme havuzda?
Deletedmom78654 ikizlerinannesi2985 ben kullanıyorum, aksamdan dolduruyorum ben sabah gubesini alıp ısınsın diye. Sabahtan doldurunuz daha soğuk oluyor su.
Atamom16 Deletedmom78654 bizde geçen sene 2 aile gittik bodruma çocuklar küçük olduğu için bir sıkıntı yaşamadık uyumlu olduğunuz insanlarsa tatil keyifli geçiyor bence. Bu sene fethiye düşünüyoruz oteli belirledik ama rezervasyon yapmıyoruz eşimin izin durumu sürekli değişebildiği için 🙄😄
Deletedmom78654 Atamom16 ayy çok sevindim.bunlari duyduğuma 😀 niz büyükler 6 yaşında onlar kenilero takılır diye düşünüyorum küçükler de 2 buçuk. İnşallah sizinde güzel geçer 🙂
Bhr28 Deletedmom78654 Çocuklar zaten deniz, kum havuz görünce oyalanıyorlar. Şimdiden size iyi tatiller 😊
Deletedmom78654 Ctnnss ama 12 gün süre de uzun . Türkiye de yaşasak bizde bu şekilde gidemedik tabi .
Denizzz88 Deletedmom78654 çocukluğumdan beri hep her yaz çeşmedeyim başka yerlere de gitmek istiyorum artık orası bana tatil yeri gibi gelmiyor çünkü zaten izmirde yaşadığım için 45 dakikalık mesafe 😄
Defnesuu Deletedmom78654 izimire gidicez esmin memleketi o yüzden ayle ziyareti sonra yazilk var orda kilcaz eşim kızım bn güzel geçer umarım
NmalkoC Biz karavanla tatili yapıyoruz mart ayında çıkıyoruz kısmetse çocugumuzun gelişimi içinde doğa iyi olur diye düşünüyoruz martta 9 aylık oluyor kısmetse gecen yaz kolik olduğu için yola cıkamamoştık 6 ay kadar gezicez bu sezon
Deletedmom78654 NmalkoC sevenler için çok güzel.aslinda ama.benim eşim asla.sevmiyor , bende bir ara dedim kesinlikle yanaşmadi. İnşallah çok iyi geçer sizinde
Kadifemsii Deletedmom78654 nasıl bu kadar erken yapabiliyorsunuz . Biz eşimin ne zaman izin kullanacağını kestiremiyoruz o yüzden en erken 1 ay önce rezervasyon yapabiliyoruz . Fethiye ve Antalya kalkana gitmeyi düşünüyoruz muhtemelen villa kiralayacağız 2 bebeyle daha rahat ederiz diye düşündük bakalım nasıl olacak
Deletedmom78654 Kadifemsii burda senelik.5 ya da 6 haftalık tatilin var, çalışanlar için. Senenin başında bütün tatilini planlayıp iş yerine veriyorsun o da onaylıyor hemen . O yüzden sıkıntı olmuyor.
HonKiPonKiDoNiNo Deletedmom78654 Bu yil direk Anneme yerlesicem vallaaa Şileye yazin asla evde durmicam… Mayista gider ekimde donerim insallahh 🥰🙈 temmuz yada agustos da bi Belek dusunuyoruz erken rezv. yapmiyoruz hic surekli karar degistirir evdeki Erkek kisisi ee birde bayilir kazik yemeye 🤣🤣
Deletedmom78654 HonKiPonKiDoNiNo 😅😅 erkeklerin bu kararsizligi gerçekten ne olacak . Tatil.isleri genelde bende tarihi o belirler geri kalanı ben