Deletedmom78654 inşallah yani biz pek akraba gibi değiliz 😁 eşimin abisi yurtdışında yaşıyor israr kıyamet çağırdı neyse gittik ev tutmuslardi gerçi beş yıldızlı otel parası harcadık beş günde oda ayrı da 😁 baya ortak düşünceler olmalı umarım güzel geçer nede plsa artık baya lux tatil yapmak stres atayım derken stres kazanmamak lazım neyse tatil rotası ne tarafa