1.5 ay önce alerji mamasını başladık ama yanaklarında ki egzamalar devamlı tekrarlıyor. Kortizonlu krem vermişti doktor onu sürünce geçiyor sonra tekrar başlıyor. 6 aylık oldu ek gıdaya da başlıcaz. Bir ürüne tepki verince nasıl anlıcam bu durumda? Ve bu egzama alerji mamasına rağmen devamlı tekrarlayan bir şey mi?