Arkadaşlar yaklaşık 10 gun oldu, kanamam fazlaymis gibi geliyor. Adetin ilk gunu gibi koyu kırmızı gunde 4-5 ped dolduracak kadar kanama oluyor. Pıhtı bazen geliyor hala.. akinti seklinde de oluyor. Kotu koku ve sarı akıntı da var.. ayni zamanda idrarda yanma. Normali bu mudur nedir ona göre doktora gidicem