Canimoglummmmm Kızlar ben soğuk su koydum üstüne birde düdüklü kullanamıyorum ,normal tencereye koydum . Soğuk suyla nasıl olur acaba güzel pişer mi ? Koyduktan sonra tariflere baktık herkes kaynar su kullanmış
Zlyhky11 Canimoglummmmm soğuk su koy Bi kere kaynasın o suyu dök kanı filan gitsin ikinciye tekrara şu koy yavaş yavaş kaynasın
NunuDudu Canimoglummmmm kaynar su koyup kaynadıkça üstte biriken köpükleri almanız lazım. Etin suyu da bu şekilde berrak oluyor.