Tgcbrk Arkadaşlar merhaba, şubatta kızımın 1 yaş d. Gününü kutlayacağum ufak butik bir kafe arıyorum. Evim küçük oldugu için yaklaşık 20 kişilik bir kutlama olacak. Önerebileceğiz bir mekan, kafe yada parti evi vs var mı? Balçova-hatay hattına kadar?