Kızlar merhba 10gun önce sezeryan oldum, dikiş yerimde şişlik çok fazla ilk sezeryanim, uyurken kıyafetlerimin islandgini fark ettm sonra doktora gittim içerde sıvı birikmesi var dedi bastırdı ama hepsini çıkarmadı 2krem ve antibiyotik kullanmaya başladım.Daha önce başına gelen var mi acaba korkuyorum bu durumdan😕