eceyiilmazm her önüne gelenin ‘depresyona girdim,psikolojim bozuldu’ demesi gibi her önüne gelen artık ‘çocuğumda otizm belirtileri var ya da çocuğum üstün zekalı’ demeye başladı. kimse çocuğunun ‘normal’ olduğunu kabul etmiyor:) ayrıca burdaki postların çoğunda çocuğu 40’ı çıkmadan televizyon karşısına bırakan ebeveynlerin sahte telaşını görüyorum,ne bekliyorlar onu da anlamıyorum🤷🏼♀️ Tabi ki teknoloji çağının getirdiği bozukluklar var ama bir kere adıyla seslendiğinde dönüp bakmayan da otizm değil yani bu kadar da değil:)
özel eğitim,sınıf öğretmeniyim 🙅🏼♀️