Hatay31 bu benim annelikteki en büyük pişmanlığımdır, benim bebeğim de sizin anlattığınız gibi sürekli memede durmak isteyen, uyumayan, uyanık kaldığı her anı ağlayarak geçiren ama bez sayısı ve kilo alımı iyi olan bir bebekti tabi böyle olunca doktorum da mamaya gerek duymadı zaten lohusalık kafasıyla benim de mama verirsem yetersiz anne olurmuşum gibi saçma sapan düşüncelerim vardı öyle olunca hiç mama vermedim ama bir arkadaşımdan mama verdikten sonra bebeğinin sakinleştiğini duydum o zamandan beri hep düşünürüm keşke günde bir iki sefer de olsa mama verseydim o zaman ilk günlerimiz bu kadar zor geçmezdi belki de bizim ilk 6 ayımız felaketti 😢