Birprensesannesiii3850 Kızlar yarın aşımız var ates vs yapiyormu acaba bide tek kızamik asisi degilmi bacaktanmi koldanmi vuruluyor🤔bilgisi olan varmi
Hayalizlerim Birprensesannesiii3850 9aylık aşısı bize yazmadı sağlık ocağı 1 yaşında çağırdı 9.ayda aşı oluyor mu
cocomelon33 Birprensesannesiii3850 yeni yaptırdık daha koldan yapılıyor tek aşıda kızamık kızamıkçık kabakulak aşıları yapılıyor.
Annepandaa Birprensesannesiii3850 bizde hiç ateş vs yapmadı. Hemşiremizmdedi ki eper diş çıkarma dönemindeyse yapar.
Birprensesannesiii3850 Hayalizlerim oluyormuşta her saglik ocagi yapmiyormus galiba burda öyle yazmisti bazilari. Ay asimizda ebe 9. Ayda gel dedi bi kac gün oncede telefonla arayip hatirlatti bn baska sehirde oldugum icin suan orda götürcem bakalm burda yaparlarmi😊🌸
Annepandaa Hayalizlerim normal takvimde yok ama ebemiz çağırdı. Bende doktorumuza danıştım. Yaptıralım mı diye. Ülke fazlaca göç aldığından çocuklar arası salgınlarda artış başladı yaptırmanızı tavsiye ediyorum dedi bizde yaptırdık.
Annepandaa Birprensesannesiii3850 aslında bizim de diş dönemiydi ama ucu görünmüştü. Gerçi diş çıkarırken ateş yapmıyor pişik yapıyor belki aşı o yüzden fazla etkilemedi. Ateşi çıkmadı ama pişik oldu kuzucum oda hemen müdahale ile geçti.