Kızlar yine bi başlık açmıştım oğlum sürekli tekerlek çeviriyor diye şimdi bir de üstüne parmak ucunda yürüme çıktı. Onun dışında göz teması var kısıtlı değil. İsmine çoğu zaman bakıyor oyun oynarken filan bakmadığı oluyo bazen. Konuşuyor iki üç kelimeli cümleler var. Yaşadığım yerde götürebileceğim bi doktor yok tatili beklemek zorundayım ama içim içimi yiyor. Size sormak istediğim parmak ucunda yürüme sizin çocuklarda da oldu mu dönemsel bi şey mi acaba? Bu konu hakkında bi şey bilenler bi yardım etsinler çok üzgünüm