eslemkusunannesi Bebeğim 42 günlük hipp mama ve anne sütü olarak ilerliyoruz ama çok gazı var mamadan mi acaba doktor önerisi ile hipp başladık bizim gibi hipp kullanıp sorun yaşayan oldumu başka bir mamaya mi geçsem diyorum
eslemkusunannesi cileklisakiz en iyi mamalardan biri aslında bende çok tereddutte kaldım gazı çok var bebeğimin zinco damla kullanıyoruz