Selam kızlar oğlum 20 aylık oldu sütünü, devam sütünü biberonla içiyo. Bu ara sürekli ister oldu mama mama diye ağlıyo biberonu verince susuyo. Vermezsek kendini yırtıyo yerlerde. Gece beslenmesini de kesemedim. Her hafta devam sütünü 1 ölçek azaltıp suyu artırıp veriyorum. Bu ara geceleri de saat başı kalkıp mama diye ağlıyo susturamuyoruz. Sadece 2. Azı dişleri çıkmadı ötekiler çıktı. Ne önerirsiniz nedendir ne yapabilirim ?