BiZimde böyleydi bebek sivilcesi diye geçer dedim ama doktor atopık cildi olduğunu dikkat etmezsek egzamaya döneceğini onunda bebeğe çok sıkıntı vereceğini soyledi sampuanı ve losyonumuzu değiştirdi çünkü sivilcelerden sonra ciltte kurulukta başladı. Bebe yağını önermiyorlar bebe yagını sadede banyoda suyuna azıcık katıyorum direk sürmüyoruz
her bebek farklı olur marka vermek doğru mu bilmiyorum ama ecowell diye şampuan ve mimarisin yüz ve vücut losyonunu verdi krem tarzında da mustelanın normal nemlendiricisi değil atopik ciltler için olan nemlendiricisini
banyo derecesi tam 37 olcak asırı sık ve çok köpüklü yıkamıycaz hergun nemlendirici kullanıcaz evin ısısı çok soguk veya çok sıcak olmucak dedi