cankuzularim Otizm sonradan oluşmuyor. Uyaran eksikliği, ekran maruziyeti gibi durumlar çoğunlukla otizmle benzer belirtiler veriyor. O yüzden teşhis konulması zor hale geliyor. Zaten otizmse 3yaşından sonra daha kolay teşhis konuluyor. 3yaş altı çok karıştırılıyor