Merhaba anneler. Beğim yarın tam altı aylık ama desteksiz oturamıyor. Hatta destekli de tam oturduğu söylenemez çünkü öne doğru bacaklarına doğru yamuluyor ikiye katlanıyor gibi. Yaşayan var mı. Bu normal mi iskelet sisteminde bi sıkıntı olabilir mi. Hangi doktora gitmeliyiz bunun için lütfen yardımcı olacaklar yazsın çok kafama takılıyor. Teşekkürler