3 tane çorap mı? Kan dolaşımını engelliyosun böyle yaparak, ayrıca bebeğin çok küçük. 3 kat giydirip bide üstüne polar giydirirsen bebeğin terler tabiki sende anlamazsın sonra buz gibi olur, hasta edersin. 25 derecede 1 zıbın bide üst giydir yeter 🤷🏻♀️