Merhaba anneler bebeğim 2 aylık oldu tam 40ında sütüm yetersiz geldiği için doktor mamaya başlattı. O günden sonra bebeğimin yanakları kıpkırmızı oldu ve döküntüler başladı. Hipp in içeriği en temiz mama olduğunu duymuştum, mama değişsem bir değişiklik olır mu? Sonuçta mama içerikleri de birbirine benziyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?