Kızlar gece süt sağdim oğluma verdim yarısı kaldı dedim dursun yanımda gerisini uyanınca verim 40 dk sonrasına alarm kurdum uyandırdım verdim tam 2 saat sonra mizildadi uyandım süt sagdm tekrar verdim yine yarısını içti gazdan dolayı sanırım iştahsızlik var pek bisi yemiyor neyse uyudum aradan 1.5 saat geçti şuan dedm Bi bakayım baktım kokuyor bozuk direk döktüm normalde dolaba koyarım ama bugün koymadım diğer süt bozuk muydu emin olamadım 😔