Zynpmom Aylık kalan maaşımla ileride kızım için zor günler için biseyler yapmak istiyorum ama param degerlensin günden güne . TL de kalınca degersizlesiyor
Ahmet16 Ne alırsanız ne yaparsanız yapın ileriye dönük düşünüyorsanız hepsi size fayda saglar emin olun.
Zynpmom Ahmet16 ama işte havuz çok geniş bankada kızım adına bes mi actirsam bankada altın hesabım var gram mi alsam bilemiyorum gramda çok artii 😑
Ahmet16 Benim yüklü ingiliz sterlinim var .. ben kraliçenin parasına güveniyorum evet altın, dolar euro cok iyi ama ben sterlinciyim ama yatırım tavsiyesi diyemem tercih sizin tabikide