kaymakliekmekkadayifi yangın çıkışı, ebeveyn banyosu vs var mı yatak odanızda. Benim eski evim öyleydi. Salon ve yatak odası arasında 4-5 derece fark oluyordı. Hem kuzeye baktığı için, hem de yangın çıkışı ve ebeveyn banyosu olduğu için. Kapıların altına sünger çekmiştik biz biraz da olsa düzelmişti.