KTuba benim bebegimin poposunda oldu önce o beyazlardan sonra üst kısma geçti biraz pişik gibi kızarıklılığa çevirdi. Bikaç pişik kremi kullandk geçmedi. Sadece mantar kremi olan travozol geçirdi. Birdahada çıkmadı şükür. Yüzde çıkan beyaz sivilce gibi olanlar bebek aknesi diye geçiyo adı ,o kedndiliğinden zamanla kayboldu