EdaAlmohamad benim oğlum 3 yaşında bugüne kadar her daim hırıltılı ara ara grip gibi olurdu hatta her gören hasta sanardı sanki cigerinden geliyor gibi hep alerjik deyip yolluyolardı gece tek rahat yatmasını saglayan uyumadan önce serumla bol bol yıkamak ve bas ucuna sogan koymaktı bize hep iyi geldi inşallah sizede iyi gelir meger geniz eti varmış çocugumda ara ara burun etler şişermiş oyuzden o derece hırıltı olurmuş mesela burnu nadiren akardı serum sıkınca bişeyde çıkmazdı neyse geniz etini aldırdık kurtulduk artık 😂