Kızlar 6 gün önce kızım normal.doğumla dünyaya geldi hem iç hem dış dikişlerim var afedersiniz lavaboda farkettim dikislerim şişmiş ve üstüne oturunca veya yan yatınca felan sızlıyor ne yapmam lazım normal olursa doğumdan hemen sonra rahat ederim diyordum 6.gün hala dikiş sıkıntısı cekiyorum :( tecrübeliler basina bu durum gelen var mı neler yaptiniz?