Cicegiburnundaanne beyaz peyniri iyice suda bekletmenizi tavsiye ederim tuz miktarı fazla oluyor çünkü. Benim oğlum 7.5 aylık 6aydan beri yumurta sarısı, ev yapımı lor, pekmez, bazen bebe bisküvisi bazen de herhangi bir meyveyi de karıştırıp veriyorum severek yiyor. Bazen karışım, bazen tek tek yediriyorum hiç yadırgamadı. Siz yine de tek tek tattırın hoşlanırsa öyle verin, her bebek sevmeyebilir o zaman ezip mama kıvamına getirip verebilirsiniz yeter ki faydasını alsın tüm besinlerden