Öncelikle sağmakla çıkan sütle ,emzirmekle arasında büyük fark var ☺️ Yetmez diye sakın kendinizi üzmeyin. Önemli olan memeyi alsın . Bebişe yetecek kadar emin olun süt geliyor. Mamayı emzirmeden önce kendi göğsünüze damlatın . Ayakta emzirmeyi deneyin. Mama bitince yine damlatın ucuna . Bebiş emerken biri yandan damlatsın memeyi kapana kadar. Ben de çok uğraştım. Oyüzden bu kadar ayrıntılı anlattım.😊