Bi yorumunuz inanın ici mi rahatlattı bende hiçbir zaman dur onu yapma ona dokunma diyen bir anne değilim kısıtlamam ki özgüveni zedelemesin yaratıcılığı artsın isterim bu sebepten de benim evim de her daim düzenli kalıp gibi olmuyor aynı zamanda çalışan bir anneyim ancak gece topluyorum evi aynı zaman da yemeğimi de gece yapıyorum ama uykusuzluk da beni çok zorluyor bir 30 aylık biri 5 aylık iki oğlum var bayağ zor oluyor inanın aynı zamanda çocuk gelişimi eğitimi ile ilgili kitaplarda okuyorum fırsat buldukça ki onlara naail daha iyi bir anne olabilirm diye