Go_ya_sa Ksc ben at kestanesi kremi sürüyorum ama bazen cok fazla oluyor ozaman voltaren hap kullaniyorum
CaglaC Ksc 14 ay oldu geçmiyor geçmiyor 😑😑 doktora bile gittim jelgo diye bi krem verdi (insallah ismini doğru yazmisimdir) onu sürünce biraz hafifliyor gece rahat yatıyorum ama ertesi gün gene aynı 🤷♀️ hacamat yaptırmayı düşünüyorum artık
Kucukprensim Ksc bende fibromiyalji var doktor bir diyet verdi onu uyguluyorum. Bir de hacamatın acayip faydasını gördüm
Alevaras Hangi ildesiniz bilmiyorum ama benim de çok ağrım vardı Opr. Dr. Medet Yıldız’ı öneririm Antalya’da. Beyin cerrahı ancak manuel terapi uzmanlığı da var elleriyle bir seansta tüm ağrılarım geçti.