Benim bebeğimde aynı böyleydi hatta nefes alamayıp boğulduğu zamanlarda oluyordu. 2 saatte bir burnunu yıkadım . Soğuk buhar yaptım. Her gün akşam hastanedeydik. Küçük olduğu için bir şey yapılamıyordu(2ay15gün) en sonunda KBB ye götürdüm geniz eti varmış uzun süre böyle sürermiş . Her gün 2-3saatte temizliyorum . Allahım bebişlerimize sağlık versin inşallah 🙏