Bebeğim 3 buçuk aylık 20 gün oldu işe başladım 8 den 1 e kadar işe gidiyorum sütümü iş yerinde 2 kez sağlıyorum çıkan süt 60 cc 30 cc yetmiyor diye mama aldık 5 saatte bebeğimin içtiği 90 cc süt 60 cc mama çok mu az neden bu kadar az emiyor evde hiç mama vermiyorum ama memede çok az kalıyor ve istemediği zaman ağzını kitliyor memeyi asla almıyor kısa emnesine rağmen 5 saat uyuyor gece bişey mi var korkuyorum 2500 kg doğdu 3. Ayında 5650 gram oldu bu arada uzun oldu kusura bakmayın yanıtlarsanız sevinirim