Bebegim 3ay10gunluk ve 10.gununden (tam1ay erken dogdu ve tup bebek) beri araliksiz ağlıyor (ama kendini parcalarcasina cogu zaman sesi kisiliyo) kolik dendi 2gaz damlasi baslandi 2kez karin ultrasonu cekildi gaita ve idrar bakildi temiz cıktı. Kilo alimi gayet iyi...Sut alerjisi olabilir dedi dr 1ay araliksiz katı sut diyeti yaptim bisey değişmedi..duzenli rezene kimyon anne çaylarından vs kullaniyorum...2prof 2uzm dra goturdum.sadece emerken susuyo emerken uyuyo... hamilelikte13kg almistim dogumla beraber 20 kg verdim 3ayda diyet bile yapmadan siz düşünün .masajlar yapiyorum muzikler dinletiyorum banyoyu cok seviyo hergun yikiyorum ama yok...araba yolculuğuda care olmuyo salincak hamak besik caresiz..son dr reflu ve popoda catlak var dedi onun tedavisinede basladik 4gun oldu bisey değişmedi.. ben zaten dr dışında balkondan otesini görmüyorum.. tek bakıyorum annem rahatsız tedavi goruyo kayinvalidemi gecen yıl kaybettik...esim sadece aksam birkac saat destek olabiliyo...annecim iyilesirse ben ise donunce o bakicak ama hic uyumayan ve surekli kucakta gezen bi bebeğe de nasil bakacak bilemiyorum (3yildir tedavi goruyo)...
atladigim biseymi var deneyimli annelerim baska fikirleriniz varsa iletin bana???
(cok uzatmışım affiniza sığınıyorum)🙋♀️