Bebegimicin1 Nrrbrkt süt poşetine koyabilitosan ğoşetine kpy saklanır neden saklanmasın ki bence poşet te plastik biberonda ama biberon çatlarmı çetlamazmı bilemem
Nrrbrkt Bebegimicin1 poşetim yoktu oğlum gece 6 saat uyanmayınca çok dolmuş boşaltmam gerekti acil o yüzden biberona koydum . Teşekkür ederim ☺️🌸