Gizem_ar 40 ından sonra uyandırma uykuyada ihtiyacı var demişti doktorum ben ellemedim genelde 4-5 saat yatıyordu valla kilo alımı da iyiydi acıkınca uyanacak merak etme 😇
DogaBerra Gizem_ar teşekkür ederim içimi rahatlattınız bizim de ilk ay kilo alımımız baya iyiydi şimdi kontrolümüz 26 sıdna aldığını hissediyorum ama yine de ilk defa olunca tedirgin oldum 😊