minnosum25 çok nadir kullanıyor yüzde 15 diyeyim öyle yAni. Ne versek sol eliyle alıyor oyuncakları sol eliyle oynuyor elden ele geçiş yok. Genel olarak yumruk şeklinde tutuyor asla o eline birşey verince tutmuyor. Şubatta kontrolümüz var o zaman soracağım biz Prof gidiyoruz o yüzden hemen istediğimde götüremiyorum randevu bulmak zor oluyor o doktora bazı özel durumlarımı varda. Onla alakalı mı yoksa ben mi abartıyorum onun için bi sorayım dedim