MinnakPanda benimde oldu, gümüş kapak kullanıyordum hiç fark etmemişim, sütüm akıyordu sürekli iyileşmesi için hava ile temas etmesi gerekiyormuş gümüş kapak yüzünden daha kötü oldu. Üst tabaka gitti bildiğiniz. Zeytin yağı iyi geldi. Sürekli açık gezdim hemen iyileşsin diye. Biraz zaman aldı ama emzirmeye dayanacak hale geldi kısa zamanda. Allah yardımcınız olsun. Sabredin geçecek. 45 günlüğüz bizde daha keyifli hale geldi emzirmek