Oğlum 4 buçuk aylık kakasını 2. Aydan beri haftada bir yapıyor doktoru normal olduğunu söylüyor. Bu arada Kanada’da yaşıyorum ek gıdaya geçmemizi söyledi burda 4. Ayda herkes başlıyor ek gıdaya geçersem kakasını daha çabuk yapar suan sadece anne sütü alıyor onu da idrak olarak atıyor dedi. Ben de başladım bir çay kaşığı havuç 3 gün sonra bir çay kaşığı bal kabağı verdim kakasını 6 gün sonra yaptı yine kakasını yaptığı gün huzurluydu. Bir gün sonra gene bal kabağı verdim. zeytin yağ karıştırıyorum içime biraz da kendi sütümle karıştırıyorum. Karnı sert oldu çok huzursuz kaka yapması için ne yapabilirim. Kaka yapsın vermeyi kesicem zaten bebeği böyle uzun süre kaka yapmayanlar çözümü nerden buldu lütfen yardımcı olun doktorum normal diyor yolluyor bizi.