Kızlar biri adına soruyorum. 37. Gün den önce kanaması kesilen arkadaşım eşiyle beraber olmuş(sezaryen) sonraki gün kanaması gelmiş 40 çıkmış birkaç gün geçmiş hala devam ediyormuş az az kahverengi aynı regl bitimindeki gibi geliyormuş dr una görünmesi mi gerekir önemli bir şey var mıdır ? Ne zamana kadar devam eder en fazla böyle yaşayan var mı ?